Bu Sitede yaptığım ev aksesuarlarının resimlerini ve nasıl yapıldıklarını görüp öğrenebilirsiniz. İsterseniz siz de yaptığınız eserleri bana gönderin burada yayınlansın.Hepinize hobi dolu günler...

Cumartesi, Şubat 18, 2006

KIZIMA ÇEYİZ SANDIĞI:-)

Bu da kızımın resmini kullanarak yaptığım bir sandık çalışması .İlk olarak kızımın resmini sandığın orta kısmına yapıştırarak dekupe ettim ve iyice sabitlenmesi için üzerinden tutkalla bir kaç kere geçtim.Daha sonra milaj kağıdını buruşturup dekupaj tutkalıyla tüm sandığı buruştura buruştura kapladım.Üzerini şampanya rengi ahşap boyasıyla boyadım.Sandığın kilit yerlerini parmak yaldızla boyadım.Kızımın resminin kenarlarına varak tutkalı sürerek yaprak varakla çerçeve oluşturdum.Bütün işlemler bitince sprey vernikle bütün sandığı bir kaç kat vernikledim.Siz istediğiniz resimle bunu yapabilirsiniz.İsterseniz sandığın açılan kapağının içine de farklı bir resim koyabilirsiniz.Nostaljik bir görünüm elde etmek için siyah-beyaz bir fotoğrafın fotokopisi de kullanılabilir. Posted by Picasa

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Yengeciğim bu sandığa bayıldım. Bana da yapar mısın?