Bu Sitede yaptığım ev aksesuarlarının resimlerini ve nasıl yapıldıklarını görüp öğrenebilirsiniz. İsterseniz siz de yaptığınız eserleri bana gönderin burada yayınlansın.Hepinize hobi dolu günler...

Cuma, Mart 10, 2006

BEN DE SOBELENDİM!!!!

Sevgili Mamila beni sobelemiş.
Elimden geldiğince cevaplamaya çalışayım.Soruları tam olarak bilmiyorum ama Mamila’nın bloğundaki soruları kendime uyarladım.
İnşallah olmuştur.
YAŞADIĞIM YER:
Şu anda İzmir’de yaşıyorum.Daha önce şimdiden geriye doğru sıralarsak:
İstanbul
Eskişehir
Balıkesir
Diyarbakır
Ankara
Kıbrıs
SIKILMADAN TEKRAR İZLEYEBİLECEĞİM FİLMLER:
Kayıp Balık Nemo
Yeşil Yol
Green Card
Pretty Woman
Yağmur Adam

İZLEDİĞİM PROGRAMLAR:
Avrupa Yakası,
Desperate Housewifes
Buffy (the vampire slayer)
Gilmore girls (Ben en iyisi Cnbce’nin hemen hemen bütün dizileri deyip geçeyim)
Yeşil Elma
Derya Gibi vs.vs.vs....

TATİL İÇİN GİTTİĞİM YERLER:
Ayvalık
Bodrum
Kuzuluk
Armutlu (Kıbrıs’ı saymıyorum çünkü zaten orda doğup büyüdüm)

YAPTIĞIM İŞLER:
Bir fuar organizasyonunda Dış ilişkiler müdür yardımcısı,Bir bakır fabrikasında Kalite Kontrol şefi,Bir Yapı Kimyasalları fabrikasında Kalite Güvence Müdürü, İngilizce öğretmenliği, evhanımlığı,her türlü hobiyle daldan dala ilgilenmek

SEVDİĞİM YEMEKLER:
Birkaç yıldır sürekli diyet yapmaya çalışıyorum ama sevdiğim bazı yemekler yüzünden hep yarım kalıyor.
Kuru köfte-patates en favorim
Kabak çiçeği dolması
Fırın makarna
Mantı
İçli köfte
Pizza lahmacun, pide gibi şeyler
Güllaç ,kazandibi, tavukgöğsü
Her türlü dondurma
Her türlü sütlü ve çikolatalı tatlılar

OLMAK İSTEDİĞİM YER:
Kıbrıs’ta annemlerle birlikte
Mekke
Amerika
İtalya
Mısır piramitlerinin orada

Ben de Geyik fm ve Dalican’ı sobeledim.

0 yorum: