Bu Sitede yaptığım ev aksesuarlarının resimlerini ve nasıl yapıldıklarını görüp öğrenebilirsiniz. İsterseniz siz de yaptığınız eserleri bana gönderin burada yayınlansın.Hepinize hobi dolu günler...

Pazar, Mart 05, 2006

HOCAMIZIN YÜN ÇANTASI

Hocamız o kadar marifetli ki bir an bile boş durmuyor.Her gün yeni bir marifetini öğreniyoruz.
Bu çantayı kendi yapmış. Gören herkes istedi.Çok hoş ve kullanışlı bir çanta. Sapları görünmüyor ama tahta iki sapı var. Kapatmak için de fermuar kullanmış ayrıca. Kıyafetinize uygun her renkle yapabilirsiniz, ama siyah hepsine uyar sanırım. Öndeki gülünü ise tığla yaparak uygun renkte kurdelelerle süslemiş.
 Posted by Picasa

3 yorum:

Hülya YILMAZ dedi ki...

hepsi de çok güzeller. benim ne narifetli adaşım varmış...

HULYA dedi ki...

Sevgili Erva,
Ne yazık ki bize ilmek saysını vermedi.Büyüklüğüne göre dikdörtgen olarak örülüp ağzının büzülerek dikildiğini ve tahta saplar konulduğunu biliyorum sadece.Ben de yapacağım ama henüz fırsat bulamadım.İçine hem astar koymuş hem de daha sağlam olsun diye ağzını fermuarla kaparmış.Eğer yaparsam ayrıntılareı bloğuma koyarım.Kolay gelsin:-)

HULYA dedi ki...

Sevgili Adaşım,
Sanırım Hülya'lar hep böyle marifetli oluyor:-))