Bu Sitede yaptığım ev aksesuarlarının resimlerini ve nasıl yapıldıklarını görüp öğrenebilirsiniz. İsterseniz siz de yaptığınız eserleri bana gönderin burada yayınlansın.Hepinize hobi dolu günler...

Salı, Ocak 03, 2006

HOBİSEVERLERE MERHABA....

Ben blog yapmaya doyamıyorum bir türlü. Sevdiğim sevmediğim herşeyi siz blog dostlarıyla paylaşmayı çok seviyorum napiim.Bu sayfada da Narlıdere Halk Eğitim Ev aksesuarları Bölümünde yapılan-ben veya arkadaşlarım tarafından-eserleri sergilemek istiyorum izniniz olursa.Beğendiğiniz veya beğenmediğiniz herşeyi buraya yazabilirsiniz.Her konuda yardımcı olamaya çalışacağım söz:-) Posted by Picasa

4 yorum:

NuR dedi ki...

Bloğunuz hayırlı, ziyaretçiniz bol olsun,
Sevgiyle kalın.

NuR dedi ki...

Bloğunuz hayırlı, ziyaretçileriniz bol olsun:)))
Sevgiyle kalın.

HULYA dedi ki...

Sevgili Sennur,
iyi dileklerin için teşekkürler. Sık sık ziyaretini beklerim.Senin bloğuna da sık sık geleceğim.Çok güzel çünkü.

Serpilce dedi ki...

Bloğunuz hayırlı ve uğurlu olsun.
Sevgiyle kalın.